Pro své OSVČ aktivity (tzn. tento web a vše s ním spojené) hledám asistentku / asistenta. Spolupráce formou DPP / DPČ v rozsahu cca 10 – 20 hodin týdně. Určitě nejde o fulltime, tolik úkolů zatím nevymyslím.
Jedná se o kancelářskou práci z domova, není potřeba docházet do kanceláře. Myslím tedy, že ji můžeš vykonávat i jako maminka na mateřské (zvládneš-li na dobu telefonátů utišit dítě), nebo student/ka jako brigádu (zvládneš-li časovou synchronizaci se školou). Velkou část práce můžeš dělat po víkendech či večerech, ale občas potřebuji něco vyřešit do druhého dne. Taky musíš být v dosahu telefonu (v pracovní době po – čt, 9 -15), pokud mi jej nezvedneš hned, tak se do hodiny či dvou ozvat zpět. Pracuješ procesně, tedy drtivá většina úkolů je pravidelná a definovaná předem. Operativní úkoly jsou taky zadávány s dostatečným předstihem.
Očekávám, že dovedeš…
- dobře se vyjadřovat slovem i písmem. Čeká tě nějaké to telefonování i psaní emailů, a tedy by bylo fajn, kdyby telefonem neznělo eeeeeee a email se nehemžil hrubkama
- samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti jsou základ, hledám někoho, kdo mi ulehčí a zvládne svou porci úkolů. Hlídám psa a nikoho dalšího hlídat nechci
- očekávám, že zvládneš v pohodě pracovat s počítačem, zvládáš gmail, word, excel atd. Když pošlu link na nějakou novou appku, tak si pročeš návod nebo koukneš na video, a teprve potom se ozve „mě to nejdéééé“
A co všechno tě čeká?
- První všemi milovaná věc jsou coldcally. Nicméně nic neprodáváš, jediné co děláš je, že domlouváš schůzku majitele firmy s majitelem firmy / manažerem. Nic víc nechci, než tu schůzku, na níž ani já nebudu nic prodávat. Coldcally budou buď telefonické na konkrétní databázi, nebo písemné přes Linked In
- Pokud se ti podaří domluvit schůzku budou tě čekat úkoly jako získání informací o firmě a o člověku, za kterým jdu. Zorganizování a naplánování schůzky v souladu s mými dalšími schůzkami a příprava prezentací na schůzky. Následně pak přepisy záznamů schůzek či porad a vyhotovení zápisů. Ač to zní děsivě, víc jak pět schůzek za týden nedělám, takže to tak zlé není.
- Jelikož mám několik firem do nichž posílám úkoly, či je z nich dostávám, tak to též potřebuji zorganizovat a zkontrolovat a ve volné chvilce poslat podklady účetní.
- Poslední oblastí, kde potřebuji pomocnou ruku je komunikace na sociálních sítích, nějaká ta emailová komunikace, sem tam napsání nějakého jednoduššího článku či sdělení a když se zadaří, tak i získání nějakého toho zpětného odkazu na web
A co za to?
Na práci samozřejmě dostaneš mobil. Když budeš chtít tak i tablet a počítač. Za úkoly ti náleží hodinová mzda v rozsahu 90 – 150 Kč / hod. Základ dostaneš vždy, ale konkrétní výše závisí na kvalitě odvedené práce. Například, pokud splníš všechny svěřené úkoly v termínu, hned je to +30 Kč / hod. Druhá složka mzdy je úkolová a je v rozsahu 0 – 10 000 Kč / měs