fbpx
Volná místa

Hledám půlku asistentky

Pro své OSVČ aktivity (tzn. tento web a vše s ním spojené) hledám asistentku / asistenta. Spolupráce formou DPP / DPČ v rozsahu cca 10 – 20 hodin týdně. Určitě nejde o fulltime, tolik úkolů zatím nevymyslím.

Jedná se o kancelářskou práci z domova, není potřeba docházet do kanceláře. Myslím tedy, že ji můžeš vykonávat i jako maminka na mateřské (zvládneš-li na dobu telefonátů utišit dítě), nebo student/ka jako brigádu (zvládneš-li časovou synchronizaci se školou). Velkou část práce můžeš dělat po víkendech či večerech, ale občas potřebuji něco vyřešit do druhého dne. Taky musíš být v dosahu telefonu (v pracovní době po – čt, 9 -15), pokud mi jej nezvedneš hned, tak se do hodiny či dvou ozvat zpět. Pracuješ procesně, tedy drtivá většina úkolů je pravidelná a definovaná předem. Operativní úkoly jsou taky zadávány s dostatečným předstihem.

Očekávám, že dovedeš…

  • dobře se vyjadřovat slovem i písmem. Čeká tě nějaké to telefonování i psaní emailů, a tedy by bylo fajn, kdyby telefonem neznělo eeeeeee a email se nehemžil hrubkama
  • samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti jsou základ, hledám někoho, kdo mi ulehčí a zvládne svou porci úkolů. Hlídám psa a nikoho dalšího hlídat nechci
  • očekávám, že zvládneš v pohodě pracovat s počítačem, zvládáš gmail, word, excel atd. Když pošlu link na nějakou novou appku, tak si pročeš návod nebo koukneš na video, a teprve potom se ozve „mě to nejdéééé“

A co všechno tě čeká?

  • První všemi milovaná věc jsou coldcally. Nicméně nic neprodáváš, jediné co děláš je, že domlouváš schůzku majitele firmy s majitelem firmy / manažerem. Nic víc nechci, než tu schůzku, na níž ani já nebudu nic prodávat. Coldcally budou buď telefonické na konkrétní databázi, nebo písemné přes Linked In
  • Pokud se ti podaří domluvit schůzku budou tě čekat úkoly jako získání informací o firmě a o člověku, za kterým jdu. Zorganizování a naplánování schůzky v souladu s mými dalšími schůzkami a příprava prezentací na schůzky. Následně pak přepisy záznamů schůzek či porad a vyhotovení zápisů. Ač to zní děsivě, víc jak pět schůzek za týden nedělám, takže to tak zlé není.
  • Jelikož mám několik firem do nichž posílám úkoly, či je z nich dostávám, tak to též potřebuji zorganizovat a zkontrolovat a ve volné chvilce poslat podklady účetní.
  • Poslední oblastí, kde potřebuji pomocnou ruku je komunikace na sociálních sítích, nějaká ta emailová komunikace, sem tam napsání nějakého jednoduššího článku či sdělení a když se zadaří, tak i získání nějakého toho zpětného odkazu na web

A co za to?

Na práci samozřejmě dostaneš mobil. Když budeš chtít tak i tablet a počítač. Za úkoly ti náleží hodinová mzda v rozsahu 90 – 150 Kč / hod. Základ dostaneš vždy, ale konkrétní výše závisí na kvalitě odvedené práce. Například, pokud splníš všechny svěřené úkoly v termínu, hned je to +30 Kč / hod. Druhá složka mzdy je úkolová a je v rozsahu 0 – 10 000 Kč / měs

Related posts
Volná místa

.NET machr s úchylkou na OCR

Pro připravovaný startup hledám zkušeného vývojáře .NET, ideálně se zkušeností s…
Read more
Volná místa

PPC specialista senior - externě

Do firmy Prezza s.r.o. (link veden digitální agenturu Reprezza) hledám seniorního PPC…
Read more

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Volná místa

PPC specialista senior - externě

Worth reading...