fbpx
Individuální firemní workshopy

Workshop: Budování značky

Workshop: Budování značky

Toto je nejkratší kurz z mé nabídky, přesto zahrnuje pět setkání po čtyřech hodinách a nějakou tu práci mezi. Smyslem celého workshopu je postavit vám pevné základy značky. Na konci setkání máte značku, logo, brandmanuál, pokyny k používání značky a spoustu nových zkušeností a zážitků. Stejně jako ostatními workshopy vás i tímto provedu buď já, nebo některý z mých kolegů, kteří mají za sebou dlouholetou praxi a řadu úspěšných projektů.

Komu je kurz určen

  • Firmám. Není veřejný, na termín se nemůže přihlásit kdokoli. Jde o firemní vzdělávání
  • Kromě zavedených firem také startupům či projektům připravovaným, novým i zaběhnutým
  • Týmům o alespoň dvou lidech. Kurz je možné otevřít i pro jediného majitele, ale ten bude ochuzen o nápady a myšlenky ze svého okolí. V takovém případě doporučuji přizvat partnerku, děti, psa

Cena

Individuální. Stanovuje se na základě aktuálního stavu firmy, jejích finančních možností, časových možností účastníků kurzu, priorit a aktuálních potřeb. Na kurz lze čerpat dotaci.

Nezávazná poptávka podrobností



    Popis kapitol kurzu

    • Definice poslání firmy: proč vlastně firma existuje, jaké problémy a jak řeší. To jsou základní otázky, na které hledáme společně odpověď.
    • Popis produktu nebo služby: výhody, nevýhody, argumentace (a když se zadaří, tak unikátní prodejní argument). Pokud se nezadaří, můžeme zkusit UCDC framework (User Centered Design Canvas: návrh zaměřený na uživatele) a onen magický unikátní prodejní argument najít.
    • Analýza konkurence: je v tomto případě zaměřena na značku, nikoliv na produkt. Najdeme hlavní konkurenty, porovnáme brand se vším všudy, řekneme si, čemu se vyvarovat a naopak, kde je příležitost.
    • Persony: pokud nemáte vytvořené nevadí, věnujeme jim dvě až tři setkání navíc, uděláme si dotazníkové šetření, definujeme zákaznické segmenty a nad ně postavíme vyšperkované reprezentanty konkrétních segmentů.
    • Mapa touchpointů: Návrh mapy, definování touchpointů, prioritizace. To vše zvládneme za jedno až dvě setkání, po nichž budete mít přesnou představu, kde o vás zákazníci zakopávají… a kde by zakopávat měli a nezakopávají.
    • Definice značky: nechte ležet archetypy značek tam kde jsou, my si společně vytvoříme vlastní, unikátní. Postavíme jej na pevné základy, doplníme o emoce dané příběhem i asociacemi. Následně si ze značky vytvoříme perosnu, kterou zasadíme do příběhu zákazníka.
    • Barvy značky: ve chvíli, kdy máme návrh loga s nímž jsme spokojeni, je na čase vybrat vhodné barvy. Typicky hlavní a vedlejší. I na to existuje celá řada metod a nástrojů, které si vyzkoušíme a podtrhneme tak požadované vyznění vašeho brandu.
    • Tonalita značky: víme jak značka vypadá, víme jaké emoce vzbuzuje, teď si pojďme ujasnit, jak se o ní mluví, nemluví a má mluvit. Nastavíme tonalitu, klíčová slova i typické situace.
    • Analýza touchpointů: v této části se vrátíme o pár kroků zpět, vybereme stěžejní touchpointy a upravíme je tak, aby byly v souladu s novým vyzněním značky, aby ladily s celým brandem. Vznikne tak pro vás celá řada úkolů, které si užijete po konci kurzu
    • Závěrečné shrnutí: v tomto posledním bodě si vytvoříme pár mikromanuálů, které budete mít vždy po ruce pro svou orientaci a především pro své kolegy, aby se podpořilo jednotné směřování nového brandu.

    Výstup kurzu

    • Kompletní audiovizuální záznam všech setkání
    • Interaktivní materiály, které během spolupráce vzniknou, a to především:
      • Mapa touchpointů, prioritní kontaktní body v nástroji Coogle.it
      • Komplexní brandmanuál popisující vše, co v kurzu zaznělo.
      • Popisy person a plán jejich rozvoje
      • Logo a pravděpodobně i logomanuál, nebo alespoň jeho nástin
    • Jednotné vystupování vaší značky, ať už ji bude prezentovat kdokoliv

    Reference

    Zájemci si mohou popovídat s účastníky mých předešlých kurzů, v případě zájmu rád propojím.

    Chcete nezávazně další informace?



      Related posts
      PodnikáníIndividuální firemní workshopy

      Webinář: Krize ve firmě a jak se jí bránit

      Přihlaste se na webinář. Během přibližně hodiny se dozvíte řadu zajímavostí o tom jak…
      Read more
      Individuální firemní workshopy

      Workshop: Design služeb

      Design služeb je kurz, workshop, při němž vás provedeme všemi zákoutími návrhu…
      Read more
      Individuální firemní workshopy

      Workshop: Tvorba marketingové strategie firmy

      Potenciální zákazníky nechci odradit hned na začátku… v tomto případě to rád poruším…
      Read more
      Individuální firemní workshopy

      Workshop: Tvorba marketingové strategie firmy

      Worth reading...